28 Şubat 2013 Perşembe

Hayatı gögüsledim şimdi tadını çıkartıyorum


Hülya Avşar, Elele’ dergisinin yeni sayısına samimi itiraflarda bulundu. “Hayatı göğüsledim, şimdi tadını çıkarıyorum” dedi; son bir senedir keşfettiği hayatı, aşksız geçen 2,5 seneyi, mutluluğunun basit sırlarını en içten cümleleriyle anlattı.
 * Hayatınızın nasıl bir dönemindesiniz? Nasıl hissediyorsunuz? - Şu an hayatımın keyfini çıkarma dönemindeyim. Allah’ın şanslı kullarından biri olduğumu düşünüyorum. Çünkü hayatla ilgili yapmam gerekenleri çok kıvamında bir yaşta yaptım ve bitirdim. Tabii ki yapmaya devam ediyorum, ama bundan sonrası işin eğlence kısmı, keyfi, tadı... Dolayısıyla hayatımın en mutlu dönemini yaşıyorum. * Ne zamandır böyle hissediyorsunuz?
 - Son bir senedir... Benim hayatımda bir şeyin eksik gidiyor olması; bu ufacık bir şey bile olsa çok çabuk moralimi bozar. O yüzden hem özel hayatım, hem iş hayatım, hem kendi görselliğim, hayata bakış şeklim, zekamı kullanış şeklim, kısacası çok tadında bir hayat yaşıyorum. Her şeyi halletmiş vaziyetteyim. Olayların üzerinde dans ediyor gibi hissediyorum kendimi.
 * Biraz tamamlanma dönemi gibi mi? - Kesinlikle... Yapmam gereken ne varsa; sanat hayatım, evlenmek hatta boşanmak, Allah uzun ömür versin çocuk yapmak, manevi anlamda birçok şeyi yapmış ve başarmış olmak, kısacası maddi manevi her şey artık tamamlandı, artık raks ediyorum.
 İNSANLAR BANA DESTURLA YAKLAŞMALI
* Yıllarca kendi programlarınızın hakimi oldunuz, başrolde hep siz vardınız. Şimdilerde çoklu projelerin içindesiniz. Nasıl bir fark var? Programlarınızı başkalarıyla paylaşmak nasıl geldi size? - Bu, başkası dediğimiz kişileri sevmem ve onlarla ilişkilerimin ne durumda olduğuna bağlıydı biraz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder