10 Mayıs 2013 Cuma

Bülent Ersoy, Serdar Ortaç'ı fena fırçaladı



Serdar Ortaç, Diva'yı çıldırttı! Allah bana sabır versin... Star Tv'de yayınlanan Popstar 2013'de gergin anlar yaşandı. Bülent Ersoy, Serdar Ortaç'ı bakın nasıl fırçaladı...

Star Tv’de yayınlanan jüri üyeliğini Bülent Ersoy, Orhan Gencebay, Demet Akalın ve Serdar Ortaç’ın yaptığı Popstar 2013’de Bülent Ersoy’u yine kızdırdılar..

Yarışmanın favorileri arasında gösterilen Mustafa bu akşam merhum bestekar Yusuf Nalkesen’e ait "Saymadım Kaç Yıl Oldu" adlı şarkıyı seslendirdi..

Yarışmacı hakkında yorum yapan ünlü popçu Serdar Ortaç: "Senden daha güçlü sanat müziği okumanı bekliyorum çok eserimiz var hüzzam, uşak" diyince Türk Sanat Müziği’nin usta ismi Bülent Ersoy deliye döndü.. Serdar Ortaç için: "Olur mu böyle saçma şey bunu hemen düzeltmeni istiyorum Yusuf Nalkesen çok önemlidir ve böyle bir şeyi benim olduğum bir platformada telafuz edemezsin, Allah bana sabır versin.." diyerek Ortaç’a çıkıştı.

SERDAR ORTAÇ BOZULDU

Bülent Ersoy’un bu sözleri karşısında ne diyeceğini bilemeyen Serdar Ortaç’ın bozulduğu dikkatlerden kaçmadı.Görkem Yağar / Medyafaresi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder