16 Mart 2013 Cumartesi

Çağla Şikel'in güzellik sırları



Çağla Şikel bakım ve güzellik sırlarını NewBeauty yaz sayısında anlattı.

Bakım Sırları
1.Vücudunuzda, yüzünüzde en çok beğendiniz yer neresi? Nasıl bir bakım uyguluyorsunuz? Hangi ürünleri tercih ediyorsunuz?

Her yerimle barışığım özellikle bir yer söyleyemem. Haftalık veya arada yaptırdığım bakımların dışında sabah akşam iyi bir temizlik ve SkinCeuticals ürünleriyle bakımımı yapıyorum.
2.Olmazsa olmaz bakım ürünleriniz nelerdir?
Saçım ve yüzüm için argan yağı kullanıyorum. SkinCeuticals'ın ürünleri ise tamamen vazgeçilmezim.
3.Bakımınızı nasıl koruyorsunuz? Önceliğiniz nelerdir?
Bakımımı genellikle kendim yapıyorum. Ama uzman bakımına ihtiyacım olduğunda Altuğ Parfumeride yapılan "Guerlain Bakımı" bana çok iyi geliyor.
4.Sizinle bütünleşmiş bir ürün var mıdır?
Kullanalı uzun yıllar olmadı ama yakın zamanda olacağa benziyor. Çünkü Benefit likit allık vazgeçilmezim oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder