1 Mart 2013 Cuma

Hande Yener 'Depresyon bana göre değil'



'Depresyon bana göre değil'

Hande Yener, babasının vefatından sonra ilk kez bir radyo programına konuk oldu.

Ünlü şarkıcı Hande Yener önceki akşam Best Fm A-Rıza Şhow’ da Rıza Esendemir’ in program konuğu oldu. Canlı yayında Rıza Esendemir ile keyifli bir sohbet gerçekleştiren Hande Yener, program sonrası kendisini bekleyen gazetecilerin sorularını yanıtladı.
Babası Erol Özyener’ in vefatından sonra bir süre programlarını ertelemek zorunda kaldığını söyleyen Yener, “Tekrardan konserlerle, radyolarla değişik programlarla geri dönüyorum” dedi. Babasının ölümünden sonra psikolojik destek aldığını yineleyen Hande Yener, “Hayat benim için bir yere kadar iç dünyamda değil ama dış dünyamda geri döndü. Psikolojimi çalışarak düzeltebileceğimi düşündüm. Evde oturup deprosyana girmek bana göre değil. Acımı hala yaşıyorum. Büyük bir özlem duyuyorum. Artık psikolojik destek almıyorum. İlaçlar bitti. Ailemle bir arada babamı yaad ediyoruz” diye konuştu.

BELKİ DE USTURAYA VURDURDU

Klip çalışmalarının devam ettiğini belirten Hande Yener, “Kraliçe” albümünde yar alan “Bir Bela” şarkısına klip çektiklerini ve montaj aşamasında olduğunu söyledi. Şarkılarıınn genellikle yaşanmışlıklarla dolu olduğunu ifade eden Yener, bu şarkıda da “Benim yaşanmışlıklarım var. Bugüne kadar yaşamadığım hiç bir şarkıyı söylemedim.” dedi. Son dönemde yeni imajını gazetecilerden sır gibi saklayan Sinan Akçil’ in de durumunu yorumlayan Yener, “Yeni albümü çıkıyor. Ondan dolayı imajını değiştiriyor. Kimse görsün istemiyor. Belki de saçını usturaya vurdurdu” diyerek şaka yaptı.SOZCU/ Evren ABDULLAHOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder