3 Mart 2013 Pazar

Oryantal Didem'i Adana valisi geliyor diye sahneden attılar!




Adana'da sahne alan ünlü oryantal Didem'i sahneden indirdiler!...

Adana'da bir organizasyonda sahne alan ünlü oryantal Didem apar topar sahneden indirildi..

Kendisini izlemeye gelenler için büyük bir hazırlık yapan Didem, Adana Valisi Hüseyin Avni Coş'un gelmesi üzerine dansını yarıda kesmek mecburiyetinde kaldı.

Bu olay karşısında büyük şaşkınlık yaşayan güzel oryantal isyan ederek şunları söyledi: "Adana'yı ve Adanalı'lari çok severim. Az önce sahnedeyken hayatımda ilk defa bu kadar küçük düşürüldüm. Sahnem yarıda kesildi.. Sayin Adana Valisi organizasyona geleceği için apar topar beni sahneden indirdiler. Sanatçiya yapılacak en büyük saygısızlık. Beni bu duruma düşüren herkesi kınıyor Allah'a havale ediyorum. Ben mesleğimi namusumla şerefimle sahneliyorum. Hiç bir şekilde namussuzluk, kendime yakışmayacak bir hareket yapmadım yapmam!!! Ben bu ülkenin evladı ben bu ülkenin vatandaşı olarak sanatımı bu şart ve koşullarda nasıl yapabilirim? İnanın onurum gururum incildi çok üzüldüm. Salondaki beni izleyen herkesten özür diliyorum. Sevgiler Adana halkı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder