1 Mart 2013 Cuma

Hülya Avşar taşı gediğine koydu.

Hülya Avşar 'THY kıyafetlerine benzemese de...'





Başbakan'ın eşi Emine Erdoğan, Milli Eğitim Bakanlığı ile Türkiye İş Kadınları Derneği işbirliğinde, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın desteğiyle gerçekleştirilen 'Bir Başkadır Benim Memleketim' projesinin tanıtım gecesine katıldı. Gecede sahne alan Hülya Avşar ise, yaptığı kıyafet esprileriyle geceye damgasını vurmayı başardı.

 Projenin tanıtım gecesine Emine Erdoğan'ın da katılacağını öğrendiğinde 500'e yakın elbise denediğini söyleyen Hülya Avşar: 'Kapalı giyinirsek sanki çok afedersiniz kaba tabiriyle yağ çekiyor gibi olacağız. Açık giyinirsek olmaz, ayıp olur. Biraz şurdan açalım, azıcık şurdan açalım derken elbise bu hale geldi.' dedi. Alttan aldık üstten girdik bu hale geldi, umarım beğenmişsinizdir, çok açık olmamıştır.

 Her ne kadar Türk Hava Yolları'nın kıyafetlerine benzemese de..' diyerek son günlerin tartışma konusu olan THY kıyafetlerine de değindi. Emine Erdoğan ise bunun üzerine Hülya Avşar'a 'Ne yapayım, gideyim mi o zaman' diye espriyle karşılık verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder